Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Путивльська територіальна громада

06.11.2025 11:05

Екстериторіальність у сфері державної реєстрації

706a286f-1a45-454f-a699-5ede8d82009c.jpg

Від 13 жовтня 2025 року почали діяти зміни до наказу Міністерства Юстиції "Про проведення державних реєстрації в межах декількох адміністративно-територіальних одиниць" (наказ 2179/5)

Серед ключових засадничих аспектів даного нормативно-правового акта слід виділити такі:

1) проведення реєстраційних дій незалежно від місцезнаходження юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, відокремлених підрозділів юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства іноземної держави, нерухомого майна, об’єктів незавершеного будівництва, майбутніх об’єктів нерухомості:

- дії щодо осіб та об'єктів на територіях АР Крим, Донецької, Чернігівської, Сумської, Дніпропетровської, Запорізької, Луганської, Миколаївської, Харківської, Херсонської областей, міста Севастополя;

- дії щодо осіб або майна, які належать до сфери управління органу виконавчої влади або частка держави в статутному капіталі яких становить 100 відсотків (за заявою уповноваженого органу управління відповідними об'єктами/корпоративними правами або Фонду державного майна України, юридичних осіб, що належать до сфери його управління);

- дії на підставі судових рішень;

- дії щодо юридичних осіб – релігійних організацій.

2) реєстраційні дії щодо реорганізації  (злиття, приєднання, поділ, перетворення) або виділу юридичних осіб, місцезнаходженням яких є різні  адміністративно-територіальні одиниці,  здійснюються державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи - попередника або особи - правонаступника.

3) за рішенням адміністратора реєстрів передбачено можливість використання електронної ідентифікації користувача через “Дію” та підпису “Дія.Підпис” при проведенні реєстраційних дій задля запровадження механізму додаткової автентифікації;

4) оновлено кваліфікаційні вимоги до державних реєстраторів та спрощено процедури перевірки.

Що це означає для бізнесу:

Менше бюрократії при реєстрації та реорганізації компаній у різних регіонах.

Швидший доступ до послуг Мін’юсту, навіть у разі віддаленого розташування.

Можливість проводити більшість дій онлайн — без фізичної присутності.